sgm consulting
      Dzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem

Warning: include(/home/sgmconsu/public_html/rvsincludefile/pathway_138e4e5065f318077ec8281513802c6f.html): Failed to open stream: No such file or directory in /home/platne/serwer22451/public_html/sgmconsulting.pl/Normy-ISO.php on line 295

Warning: include(): Failed opening '/home/sgmconsu/public_html/rvsincludefile/pathway_138e4e5065f318077ec8281513802c6f.html' for inclusion (include_path='.:/usr/local/php83-fpm/lib/php') in /home/platne/serwer22451/public_html/sgmconsulting.pl/Normy-ISO.php on line 295


 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
tajemniczy klient

Badania satysfakcji klienta wg. normy ISO 


System Zarządzania Jakością ISO 9001:2008 ma na celu spełnienie wymagań klientów poprzez stałą
poprawę jakości świadczonych usług. Przedsiębiorcy i organizacje zarządzane zgodnie z tą normą powinny stale badać stopień zadowolenia/satysfakcji klientów, jak i wprowadzać działania nakierowane na poprawę jakości obsługi. To, czy tak się dzieje w przedsiębiorstwach sprawdzają skrupulatnie audytorzy ISO.

Badania satysfakcji klienta wychodzą naprzeciw potrzebom organizacji, które wdrożyły normę ISO
9001. Wykorzystywanie tego narzędzia badawczego daje dość precyzyjne informacje na bazie, których można dbać i rozwijać obsługę klienta (co jest wymogiem normy ISO 9001:2008). 

Z praktyki wiemy, że w części przedsiębiorstw nie poświęca się procesom poprawy jakości usług należytej uwagi. W skrajnych przypadkach taka sytuacja może spowodować zawieszenie lub cofnięcie wydanego certyfikatu ISO przez firmę, która dokonuje audytu.    

Korzyści z wykorzystania badań satysfakcji klienta do potrzeb normy ISO 9001

  • duża precyzja w badaniu jakości obsługi
  • poprawa jakości obsługi
  • zwiększenie lojalności klientów
  • informacje dla decydentów, umożliwiające podejmowanie właściwych decyzji organizacyjnych (np. w zakresie decyzji personalnych)
  • poprawa konkurencyjności i wizerunku firmy



  
                                            

 
 

Wspierane przez Hosting o12.pl