sgm consulting
      Dzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem

Warning: include(/home/sgmconsu/public_html/rvsincludefile/pathway_23c2931e33cc1122d0916d671ffbe88c.html): Failed to open stream: No such file or directory in /home/platne/serwer22451/public_html/sgmconsulting.pl/xart0316.php on line 295

Warning: include(/home/sgmconsu/public_html/rvsincludefile/pathway_23c2931e33cc1122d0916d671ffbe88c.html): Failed to open stream: No such file or directory in /home/platne/serwer22451/public_html/sgmconsulting.pl/xart0316.php on line 295

Warning: include(): Failed opening '/home/sgmconsu/public_html/rvsincludefile/pathway_23c2931e33cc1122d0916d671ffbe88c.html' for inclusion (include_path='.:/usr/local/php83-fpm/lib/php') in /home/platne/serwer22451/public_html/sgmconsulting.pl/xart0316.php on line 295

 
 
 
 
 
 

 
 
   

Kontrola promocji


Badania typu tajemniczy klient są użytecznym narzędziem kontroli jakości obsługi nie tylko dla firm prowadzących punkty handlowe i usługowe. Istotną grupą odbiorców usług tajemniczego klienta są również producenci, którzy prowadzą promocje w sklepach i marketach. W tym przypadku tajemniczy klient weryfikuje pracę promotorów (ambasadorów) marki.

Celem badań tajemniczego klienta jest:                        

  • ocena jakości obsługi i poziomu doradztwa,
  • eliminacja złych nawyków (sprzecznych z interesem Zleceniodawcy),
  • potwierdzenie obecności zgodnej z grafikiem,
  • sprawdzenie kompletności ubioru,
  • eliminacja niesolidnych pracowników,
  • sprawdzenie umiejętności nabytych podczas szkoleń.

Badania tajemniczego klienta pracy promotorów mogą być prowadzone w sposób ciągły lub okresowo.

Przykładem wykorzystania badań tajemniczego klienta może być kontrola promotorów sprzętu RTV/AGD, produktów spożywczych, karmy dla zwierząt, produktów chemicznych, artykułów piśmienniczych i szkolnych, kosmetyków.
 

Zapraszamy do kontaktu
 

 

Wspierane przez Hosting o12.pl