Kontrola promocji 
|
|
Kontrola promocji
Badania typu tajemniczy klient są użytecznym narzędziem kontroli jakości obsługi nie tylko dla firm prowadzących punkty handlowe i usługowe. Istotną grupą odbiorców usług tajemniczego klienta są również producenci, którzy prowadzą promocje w sklepach i marketach. W tym przypadku tajemniczy klient weryfikuje pracę promotorów (ambasadorów) marki.
Celem badań tajemniczego klienta jest:
- ocena jakości obsługi i poziomu doradztwa,
- eliminacja złych nawyków (sprzecznych z interesem Zleceniodawcy),
- potwierdzenie obecności zgodnej z grafikiem,
- sprawdzenie kompletności ubioru,
- eliminacja niesolidnych pracowników,
- sprawdzenie umiejętności nabytych podczas szkoleń.
Badania tajemniczego klienta pracy promotorów mogą być prowadzone w sposób ciągły lub okresowo.
Przykładem wykorzystania badań tajemniczego klienta może być kontrola promotorów sprzętu RTV/AGD, produktów spożywczych, karmy dla zwierząt, produktów chemicznych, artykułów piśmienniczych i szkolnych, kosmetyków.
Zapraszamy do kontaktu
|
|