Audyt portalu produktowego
|
|
Audyt portalu produktowego
Duża część z klientów detalicznych poszukuje w Internecie wiadomości o produktach - ich parametrach, cechach użytkowych, skutkach działania przed podjęciem decyzji o zakupie. Dlatego też większość przedsiębiorstw i firm produkujących / sprzedających swoje produkty prowadzi portale internetowe o charakterze informacyjnym. Dotyczy to każdego rodzaju asortymentu handlowego: artykułów chemicznych, kosmetycznych, FMCG, elektroniki, ubrań, sprzętu sportowego, samochodów, motocykli, zwierząt (sklepy zoologiczne) itd.
Audyt portalu produktowego oferuje analizę i ocenę następujących elementów:
- Pierwsze wrażenie
- Wygoda nawigacji
- Łatwości odnajdywania produktów
- Podział produktów na kategorie
- Jasności opisów i informacji o produktach
- Aktualność informacji
- Błędy podczas obsługi
W przypadku, gdy portal produktowy wyposażony jest w możliwość zamawiania towaru przez Internet (sklep internetowy) wówczas audyt dodatkowo może objąć:
- Procedurę składania zamówień (koszyk zakupowy)
- Przydatność pomocy
- Komunikację w przypadku trudności (możliwość kontaktu)
- Płatność za dokonane zakupy
- Procedurę reklamacyjną
Zapraszamy do kontaktu
|
|